Gebouwd door de gerenommeerde Asto Shipyard; een beroepsschip in de vorm van een luxe motor met klipperboeg. Aan alles is merkbaar dat het gemaakt is om gebruikt te worden; een functioneel ontwerp, zwaar gebouwd, overbemeten installaties, en echt vakmanchap, maar door het gebruik van lichte kleuren en moderne hoogwaardige materialen is een bijzonder licht en ruimtelijk interieur gecreëerd, geschikt om aan boord te wonen en heel Europa te bevaren; met haar spudpalen, krachtige boeg- en hekschroef, kruiphoogte van 3.25 meter en beunkoeling zijn alle gedroomde reizen binnen handbereik. Het jacht is voorzien van een CBB certificaat Rijn, geldig tot 2027, laden van de accu's gebeurt in volgorde a) zonnepanelen b) walstroom en c) kleine generator via autostart als laadstatus onder 60% is, of als de motor draait via de 140 A dynamo, Leeuwenstein spudpalen 4.50 meter onder het schip, zeer complete documentatie met tekeningen, schema's en isolatieplan, complete eigenaarshistorie bekend, camerasysteem (boeg / mast voorwaarts / beide gangboorden voorwaarts / achteruit vanaf dak / motorkamer), was-droogcombinatie Siemens (2024), Siemens vaatwasser, dekwaspomp (gebruikt uit watertank) Router met WIFI, buitenkussens kuip (2024), kuiptent geïmpregneerd 2024, beunkoeling, bijboot 2012, RVS BBQ-plateau aan kuiprand, geventileerde elektraruimte in boeg met accu's, omvormers, walscheidingstrafo etc., zoeklicht, blauw bord (voor passeren stuurboord-stuurboord op de rivieren), sunscreens bij de voorste schuif zijramen en midden voorraam, hor bij beide dakluiken, lamellen stuurhuis, dekdouche in kuip, perslucht middels compressor, Promac-Stuwa hoofd-noodbesturing, noodbedieningspaneel hoofdmotor en keerkoppeling, touchscreen, roerstandaanwijzer op Sigma 500, Intelivision scherm voor uitgebreide motorinformatie tijdens vaart, zeer veel RVS aan dek en verwerkt in casco, automatisch vetsmeringssysteem, reserve filters en snaren, 2 x carrousselkasten in kombuis. Voor vragen en/of het maken van een afspraak bent u 7 dagen per week van harte welkom bij Elburg Yachting.
Motorisering: 1 x 300 pk Volvo Penta D9-300 (9,4 liter), draaiuren ca 1.260
Aantal bedden: 4 vast (1 x vrijstaand en 1 x dubbel bed) + evt 1 extra d.m.v terugplaatsen tussenwand gastenhut
Aantal hutten: 2 x
Brandstoftank(s): Ca. 7.600 liter (2 x 2.400 liter + dagtank 2.800 liter)
Watertank(s): Ca 4.000 liter in 2 RVS tanks; waterdruksysteem met dubbele Gianneschi pompen
Slaapplaats(en): 4 vast (1 x vrijstaand en 1 x dubbel bed) + evt 1 extra d.m.v terugplaatsen tussenwand gastenhut
Stuurstand(en): 1 x hydraulisch met powersteering
Materiaal opbouw: Staal wit
Materiaal dek: Staal met antislip
Davits: RVS elektrisch
Ankerlier: Boeg; Elsto Elektrisch 400 Volt, 2,5 kW met twee poolankers van 95kg ieder. Hek: Elsto elektrisch 400 Volt met anker en ankerlijn, Leeuwenstein spudpalen.
Raamframes: Rafa thermopane + 2 dakluiken met horren
Interieur: Strak, licht en modern, zeer hoogwaardig gebouwd
Dinette: 2 x (tegenover kombuis en in stuurhuis)
Klik op onderstaande link voor alle specificaties van deze boot.